V Praze se otevře první Mi Store. Xiaomi Redmi 4X v něm pořídíte za 499 Kč

V Praze se otevře první Mi Store. Xiaomi Redmi 4X v něm pořídíte za 499 Kč

  • 28. dubna dojde v Praze v obchodním centru Černý Most k otevření prvního Mi Store v ČR
  • Prvních několik zákazníků bude moci pořídit chytré telefony Xiaomi za zlomek ceny
  • Zajímavá je i nabídka náramku Mi Band 2 za 99 Kč pro první stovku zájemců
Příští sobotu bude v obchodním centru Černý Most v Praze zřejmě velmi živo. Chystá se otevření vůbec prvního obchodu Mi Store v České republice. Na tom by možná nebylo nic extra zajímavého, avšak na první den bude připraven velmi lákavý úvodní program. Nejvíce z otevření vytěží první zákazníci. Proč? Chystají se na české poměry neuvěřitelné slevy – například oblíbené Xiaomi Redmi 4X bude pro prvních 20 zájemců ke koupi za pouhých 499 Kč! Neméně lákavou nabídkou je Xiaomi Redmi 5A za 399 Kč pro prvních 50 zájemců. Je nasnadě, že se před otevřením, které je plánováno na 11:00 hodin v sobotu 28. dubna, budou tvořit velké fronty.

Xiaomi akce


Pokud na vás nevyjde mobilní telefon, stále máte možnost ušetřit. V nabídce bude i chytrý náramek Mi Band 2, který prvních 100 zákazníků získá za pouhých 99 Kč. Za symbolickou 1 Kč pak budete moci zakoupit sluchátka Mi-In Air. Těch bude připravena rovná tisícovka.
Po celý den bude připravena sleva 30 % na veškeré nabízené produkty. Sleva bude pro všechny, tudíž ušetřit budete moci i vy. Je však nasnadě, že 30% slevu nebude možné využít na výše zmíněné produkty ve speciálních promo akcích.



Zdroj: www.mobilenet.cz

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ďábelské toasty s mletým masem

Poradíme, co dělat, když na mobilu nefunguje displej na dotyk

Horoskop pro den 8.2.2018!