Kila dolů, léto se blíží!


Únor je skoro u konce, venku ještě sníh, ale shazování nabraných kil přes zimu není na krátký běh. Také plánujete, že do léta budete mít vyrýsovanou postavu? Také jste to už několikrát zkoušeli, ale dost marně?
Já osobně jsem to zkoušela minimálně 5 krát a vždy jsem skončila tak po měsíci. Pokaždé jsem byla odhodlána, a co další pokus přesvědčená o tom, že to nevzdám a změním svůj životní styl z profesionálho gaučingu třeba i na fitness trenérku. Ano, bohužel Vás neoslním, vždy to skončilo katastroficky, po měsíci jsem to vzdala a užívala si pojídání cheesburgera v McDonald´s a další vynikající dobrůtky.

Mám kamarádku, která cvičí (možná bych měla napsat cvičila) jógu a vždy jsem jí záviděla to nadšení do toho, protože mě to po těch bolestech zad a nohou přešlo. Studuje vysokou školu a čas na jógu darovala urputnému učení a místo okurky si dala čokoládovou tyčinku, tyto aktivity vykonávala právě při profesionálním gaučingu. I po chvíli, na kterou vynechala cvičení své milované jógy se tělo dokáže změnit, pro Vás nepřijatelných rozměrů, nemluvě o pevnosti těla. Určitě znáte ten pocit, když se Vám roztřesou stehna a zastaví se příští týden.. Něco podobného se mi stalo po cestě do práce. Skoro jako každé ráno jsem nestíhala, tak jsem přidala více na kroku a pocítila jsem, jak se mi třepe břicho. V tu chvíli jsme si řekla a DOST, teď už s tím opravdu musím něco udělat!
Domluvila jsem se svojí kamarádkou a kamarádem, který nás v tom nemohl nechat, že se svým životním stylem prostě něco uděláme.

Samozřejmě každý máme radši něco jiného, kamarádka je spíše na tu jógu a běh, kamarád se vidí v posilovně a já na cvičení doma s během na čerstvém vzduchu. Další zajímavostí u nás je, že od pondělí do pátku jsme každý v jiné části České republiky. Kamarádka v Pardubicích, kamarád v Brně a já v Praze, takže společné cvičení je vyloučené. Proto budeme využívat aplikaci Skype (respektive jako do teď) a budeme mít tabulky sdílené mezi sebou, kde každý uvidí, co dotyčný ten den jedl, cvičil atd. Děláme to z důvodu jako podporu, abychom to nevzdali, jak se říká - aby nás to "vyhecovalo".

Dost si potrpím na vychytávkách a věcech, co mají hezký design a jsou velmi praktické. Právě proto jsem zavítala na internetový obchod Krytoland.cz, kde jsem si ke svému cvičení našla spoustu různých pomůcek, které mi toto cvičení mnohem více zpříjemní! Ráda bych Vám je tedy předvedla.

Jak si zpříjemnit sportování

Když jsem chodila běhat, ráda jsem poslouchala muziku. Jediná možnost pro mě ovšem byla 100 let stará MP3 nebo mobilní telefon. A teď nastala otázka: Kam to dám? Bohužel peníze netisknu ani nemám strom, kde by třeba rostly (bohužel). A tak jsem hledala cenově nejvýhodnější pomůcky, které můj problém vyřeší. Jedna z pomůcek na Krytoland.cz bylo běžecké pouzdro, za velmi solidní cenu. 

Tohle pouzdro na moji paži mi opravdu vyřešilo můj problém, kam umístit mobilní telefon. Na Krytolandu mají na výběr i jiné možnosti, kam si schovat svůj přísun muziky. Přidávám odkaz.
http://www.krytoland.cz/sportovni-pouzdra

Další věc, která mi při běhání trošku vadila byly právě dráty ze sluchátek. V tom mě Krytoland.cz také nezklamal, protože do svého sortimentu zařadil bezdrátové sluchátka.
Odkaz: http://www.krytoland.cz/bluetooth


Při běhu si často lidi rádi kontrolují svůj tep, uběhnuté kilometry kolik uběhli a třeba i kroky. Pro mě to ze začátku prioritou nebylo, ale stejně jsem si na Krytoland.cz zakoupila chytré sportovní hodinky a musím říct, že se těším až je opráším a budu je moct využít při běhání.
Odkaz: http://www.krytoland.cz/chytre-hodinky0?item_page=2


Jestliže máte rádi jízdu na kole a spíše preferujete tento typ sportu, ani Vás Krytoland.cz neošidí. Nabízí totiž super držáky a pouzdra pro telefony na kola!

http://www.krytoland.cz/drzaky-na-kolo


A kdyby se někdo z Vás dostal do fáze, že by chtěl při své sportovní aktivitě zdokumentovat vše co děláte, udělat třeba nějaké krátké video na youtube, nebo jen tak pro sebe.. I s tím Krytoland.cz nezklamal! Já jsem tuto vychytávky pořídila na cestování, které mám naplánované se svými kamarády a už se nemůžu dočkat až ho naplno využiji.
Odkaz: http://www.krytoland.cz/drzaky-pro-akcni-kamery

V dalších článcích se Vám svěřím s čím mi byl Krytoland.cz nadále užitečným a proč jsem se stala jeho věrným zákazníkem.

Tak co, půjdete do toho s námi?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ďábelské toasty s mletým masem

Poradíme, co dělat, když na mobilu nefunguje displej na dotyk

Horoskop pro den 8.2.2018!